TRENINGI GRUPOWE

Wszystkie prowadzone przeze mnie treningi grupowe odbywają się w klubach Fitness World w Czechowicach Dziedzicach oraz Bielsku Białej.  Zajęcia skierowane są dla osób w każdym wieku oraz poziomie zaawansowania, ćwiczenia oraz ich trudność dobierane są do indywidualnych możliwości uczestniczących. 

TRX
TRX – trening z obciążeniem własnego ciała, do którego wykorzystuje się specjalny zestaw regulowanych pasów. Dzięki TRX równomiernie rozbudujesz oraz wzmocnisz mięśnie bez obciążania stawów i kręgosłupa. Zajęcia sprawdzą się świetnie, jako trening uzupełniający dla biegaczy, kolarzy czy triatlonistów.

Circuit trening (trening obwodowy)
Trening skierowany do osób początkujących oraz powracających po przerwie. Polega na wykonaniu zestawu ćwiczeń jedno po drugim – w obwodzie. Składa się z zestawu 10-12 ćwiczeń wielostawowych z niewielkim obciążeniem dobieranym do możliwości ćwiczącego. Obwód powtarzany jest 3 – krotnie z kilkuminutową przerwą. Zajęcia sprawdzą się świetnie, jako trening uzupełniający dla biegaczy, kolarzy czy triatlonistów.

Trening funkcjonalny
Zajęcia grupowe na bazie planu treningu personalnego.  Pierwsza cześć zajęć to trening siłowy – wzmacniający, przy użyciu sztang, drążków, TRX i innych przyborów treningowych. Ćwiczenia wykonywane są w spokojnym tempie, aby kontrolować technikę oraz lepiej wpłynąć na rozwój siły czy modelowanie sylwetki.

Druga część zajęć to różnego rodzaju treningi interwałowe mające na celu poprawić wytrzymałość oraz przyśpieszyć metabolizm, co znacząco wpłynie na utratę tkanki tłuszczowej.

OCR
Trening przygotowujący do startów w biegach z przeszkodami (OCR) takich jak Runmageddon, Barbarian Race, Spartan Race itp.
Celem zajęć jest kształtowanie siły, wytrzymałość oraz sprawności (pokonywania przeszkód).
Zajęcia na pewno spodobają się osobom uczęszczającym na Crossfit. Osoby początkujące traktowane są bardzo indywidualnie w doborze ćwiczeń, co zapewnia im szybki postęp.

Cross Trening
(grupa początkująca)
Trening ogólnorozwojowy nastawiony na kształtowanie sprawności, siły oraz wytrzymałości. Na zajęciach grupy początkującej skupiamy się w pierwszej kolejności na prawidłowej technice wykonania ćwiczeń, w drugiej kolejności na ciężarze oraz szybkości podczas treningu.


GRAFIK ZAJĘĆ

Zdjęcie 1 z 1