TRENINGI GRUPOWE


Wszystkie prowadzone przeze mnie treningi grupowe odbywają się w klubach Fitness World w Czechowicach Dziedzicach oraz Bielsku Białej.  Zajęcia skierowane są dla osób w każdym wieku oraz poziomie zaawansowania, ćwiczenia oraz ich trudność dobierane są do indywidualnych możliwości uczestniczących.


TRX
Trening do którego wykorzystuje się specjalny zestaw regulowanych pasów. Dzięki niemu równomiernie wzmocnisz mięśnie oraz poprawisz swoją ogólną sprawność. Część pierwsza treningu to wzmacnianie z wykorzystaniem ćwiczeń wielostawowych, cześć druga to interwał intensywny mający na celu poprawę wytrzymałości i przyśpieszenie metabolizmu, co przekłada się na utratę tkanki tłuszczowej.


Trening obwodowy
Trening skierowany do osób początkujących oraz powracających po przerwie. Polega na wykonaniu zestawu ćwiczeń jedno po drugim – w obwodzie. Składa się z zestawu 10-12 ćwiczeń wielostawowych z niewielkim obciążeniem dobieranym do możliwości ćwiczącego. Obwód powtarzany jest 3 – krotnie z kilkuminutową przerwą. Zajęcia sprawdzą się świetnie, jako trening uzupełniający dla biegaczy, kolarzy czy triatlonistów.


Trening funkcjonalny
Zajęcia grupowe na bazie planu treningu personalnego.  Pierwsza cześć zajęć to trening siłowy – wzmacniający, przy użyciu sztang, drążków, TRX i innych przyborów treningowych. Ćwiczenia wykonywane są w spokojnym tempie, aby kontrolować technikę oraz lepiej wpłynąć na rozwój siły czy modelowanie sylwetki.

Druga część zajęć to różnego rodzaju treningi interwałowe mające na celu poprawić wytrzymałość oraz przyśpieszyć metabolizm, co znacząco wpłynie na utratę tkanki tłuszczowej.


OCR
Trening przygotowujący do startów w biegach z przeszkodami (OCR) takich jak Runmageddon, Barbarian Race, Spartan Race itp.
Celem zajęć jest kształtowanie siły, wytrzymałość oraz sprawności (pokonywania przeszkód).
Zajęcia na pewno spodobają się osobom uczęszczającym na Crossfit. Osoby początkujące traktowane są bardzo indywidualnie w doborze ćwiczeń, co zapewnia im szybki postęp.


Metabolic
Krótki lecz bardzo wymagający trening na bazie rozmaitych, dynamicznych ćwiczeń takich jak wioślarz, jazda na airbike, burpees, wyskoki itp.). Składa się z 3 serii interwałów o bardzo wysokiej intensywności. Zajęcia  Metabolic  zwiększą wytrzymałość oraz przyspieszą metabolizm co przeniesie się na utratę tkanki tłuszczowej.